بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای اشراقی؛ممنون از پیگیری شما !

آقای رضاییان مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان یک مطلبی را عنوان نمودند که اگر نتوانند پابت کنند،آنوقت برای تیمش و باشگاه متبوع خیلی دردسر خواهد شد.ایشان در یک مصاحبه جنجالی که نمی دانم چرا خبر ورزشی حالا این مصاحبه پر سر و صدا را کار کرده است ولی تیتر جنجالی برایش انتخاب نکرده است و خیلی ساده از کنارش گذشته است!؟عنوان کرده اند که:بازیکنان تیم فولاد در سال 87 در مرحله نیمه نهایی پنالتی ها خود را به عمد بیرون می زدند و بعدش هم همان بازیکنان به تیم استقلال با مربیگری قلعه نویی پیوسته اند.نمی دانم ایشان کدام بازیکنان را می گویند!؟ آیا ذهن من از یادش رفته که پنالتی ها را وحید طالب لو یکی پس از دیگر مهار می کرد و نه بازیکنان فولاد به بیرون می زدند!؟اما در مورد روزنامه خبر ورزشی شاید بخاطر اینکه این روزنامه را دوباره مورد انتقاد قرار ندهیم و متهم نکنیم در آستانه یک بازی مهم استقلال در جام حذفی،دوباره قصد درست کردن و ایجاد حاشیه در تیم استقلال را داشته از بزرگ کردن این حرفهای مدیر عامل فولاد خوزستان صرفه نظر کرده است.شاید هم باز این ناصر حجازی بود که به دلیل کار کردن خبر و عکسهای مربوط به مراسم سب هفتم وی نگذاشت این مصاحبه جنجالی تیتر یک روزنامه خبر ورزشی شود!؟که اگر اینطور باشد؛باید گفت ممنون اسطوره بزرگ ما که بیماری و مرگت و مراسم های مربوط به آن هم، باعث نعمت و سود بردن تیم مورد علاقه ات شده و همچنان مانند قبل در حال کمک به تیم محبوب خودت هستی.دوستت داریم اسطوره و نوشتن پیشوند مرحوم برازنده نام تو نیست.تو همیشه برای ما زنده هستی....محمد مهدی طاهر افشار.

پاسخ فرهاد اشراقی؛این موضوع را حتما پیگیری می کنیم .
نویسنده : دبیر تحریریه                                                       
تاریخ:چهارشنبه 18 خرداد1390 ساعت: 13:51
 
از پیگیری شما سپاسگذاریم !
خدمت دبیر تحریریه خبرورزشی عرض کنم که ممنون هستیم از این پیگیری مجدانه شما!فقط خدا کند همین طوری که سفت و سخت مطالبات مخاطبین سابق خود را پیگیری میکنید،برای مخاطبین فعلیتان انجام ندهید،که خیلی زود آنها راهم از دست می دهید!

آنقدری که رفع حاجت بازیکنان شاهین بوشهر برایتان سوژه شده و پشت عینک در موردشان طنز می نویسید،اگر برای این موضوع نوشته بودید تا حالا سرو ته قضیه را درآورده بودید!؟ خوبه که شما استقلالی هستید وگرنه معلوم نبود چه بلای سر تیم استقلال می خواستید بیاورید!؟
راستی بابت سوژه جدیدتان که یکی دو هفته ای برایتان ماندگار است_باخت سنگین استقلال به ملوان با آن وضع داوری و شرایط نامساعد زمین _تبریک عرض میکنم!منتظریم تا ببینیم در روزی که برایش له له میزدید و انتظارش را می کشیدید تا مظلومی همچین نتیجه بگیرد،چکار خواهید کرد!؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 7 / 1390برچسب:باشگاه خوانندگان خبر ورزشی,فرهاد اشراقی,تهمت و افترا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com